søndag den 23. januar 2011

Vesten er også mosterstrik :-)

Glemmer fuldstændig at skrive at vesten, som knægten har på i sidste indlæg, er også fra min hånd:
Strikket i str. 9 mdr. hvilket passede den velvoksne 8 mdrs knægt perfekt.  Garn: Arwetta Classic fra Filcolana i farven meleret petrol, indkøbt i Garnhuset i Vordingborg. Arwetta kan varmt anbefales - det fås i de fineste farver, er blødt, elastisk og rigtig rart at arbejde med! Vesten er supernem at strikke og et rigtig godt pendler-/tv-projekt. Strikket på p 3. Knapperne lå i rodekassen i min kommode ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    Dejlig blog du har her.
    Udover min store haveinteresse, er jeg faktisk også strikker. Så jeg vil gerne på din anden blogliste.
    Lige nu strikker jeg uldundertrøjer efter den gamle opskrift fra Askeladen. Jeg skal nemlig være mormor for første gang i juli.
    Kærlige hilsener
    Helga idehaven

    SvarSlet